2021年11月26日 星期五

飲茶 - 飲茶食包慢慢傾



食物:$$$1/2
環境:$$$$
服務:$$$$ 

可愛造型既點心,在相機食先年代,自然有生存空間。

Yum Cha,算是較早期以卡通點心為主打的店子,其睇住流奶、蝦靈入眼等出品,數年前曾一度在我的Facebook洗版。

只是,我到今時今日,才首次親身體驗呢個品牌。

一開波,當然是向住特色點心進發。以雀籠做器皿的鴿吞鳳梨,做得細緻,將鳳梨酥變成這個樣子,又保留到酥脆口感,自然受大眾歡迎。

一籠八戒,即是可愛豬頭造型的叉燒包。味道正常,不過對於食古不化的筆者而言,還是傳統的裂口叉燒包最令我動容。

蝦餃做成粉紅色,好像矜貴些。只是澄麵皮染上顏色,對本身的食味其實沒有什麼影響,只要像這兒的出品,餡料夠充足,就會比傳統更吸引。

點心以外,也要份小吃試試? 白鹵水豬手,加埋泰式的甜酸汁,多一份醒胃感覺。

這個時節,店家亦唔執輸,推介蟹粉菜色。鬆脆的蝦多士食得多,跟上蟹粉倒是首次見識,又其實,蟹粉配脆多士,理應合拍。另外一款,係蟹粉蝦仁豆腐,把家常的蝦仁豆腐菜色,添一份邪惡感。

啫啫芥蘭做得十分香口,翠綠之芥蘭質感爽脆,加埋大大隻蝦乾,好惹味,若然可以少丁點油,就更理想。

隨之而來的荔芋腊味煲,散發陣陣椰香,芋頭以外,還混入了腊腸潤腸及冬菇等,呢個時節食岩晒合尺。

怕大胃王唔夠喉,來個炒飯比較穩陣。貌似西炒飯的東西,查實係海膽炒飯,勝在炒得乾身,份量又好足,大胃王都話夠飽。

香港地真係好怪,中午繁忙時間爆到七彩,兩點後大家速逃。


餐廳資料:
飲茶
中環德輔道中173號南豐大廈2樓1-2號舖
37088081

4 則留言: