2023年12月20日 星期三

Yakiniku Kakura - 遇上熊本和王牛



食物:$$$$
環境:$$$$
服務:$$$1/2 

濶太朋友生日,當然要識做,早早夾定佢時間,以免排隊排到出年。

以往會俾幾間餐廳主角揀,不過今年佢已有心水餐廳,就係黃埔既Yakiniku Kakura。

聽見佢話食日本燒肉,我心中暗喜,好像是為我這食肉獸而設的飯局喔!

主角話不如吃二人餐,有不同肉類可以試多幾款,同埋影相都靚啲。我沒有異議。

不消一會,沙律、泡菜拼盤及各式肉類連隨送上。細食既我,為保持戰鬥力,沙律只吃幾啖打開胃口便是。

泡菜、青瓜及薯仔的辣勁對我而言是恰到好處,此刻的我真想來碗白飯來伴之,不過因套餐會包石頭鍋飯而放棄。

先講牛肉,一碟四款,採用的是熊本的和王牛。有板腱牛排、牛胸腹肉、牛裹腹小排以及牛腹柳小排。牛排及牛胸腹肉的肉味較重,不過我更喜歡後兩者,脂香十足,尤其是牛腹柳小排,真有入口溶化之感。墊底還有些洋蔥及南瓜的菜蔬,在瘋狂擦牛肉後,可以平衡一下。

另一碟既有雞肉,亦有牛舌,同埋大蝦。薄片的牛舌發揮正常,不過我始終喜歡厚切,口感較好。大蝦的肉質總算彈牙,合格有餘。

石鍋飯放一陣才吃,做到有飯焦的效果。呢個飯味道可以,我既食法係配辣泡菜一起放入咀巴,肯定夾。

套餐還有包甜品,杏仁奶凍的杏香十足,再配一粒雪米糍,估佢唔到甜品都咁有水準。

如果可有杯咖啡,我會更加滿足,不過其實呢個套餐已收貨有餘。


餐廳資料:
Yakiniku Kakura
紅磡黃埔天地聚寶坊(第11期)地下G1及G3號舖
28162916

沒有留言:

張貼留言