2023年12月6日 星期三

獅房菜 - 鬼馬下午茶



食物:$$$1/2
環境:$$$$
服務:$$$$ 

呢期有點放肆,竟然一星期內食第二餐三層架下午茶。

目標係帝京酒店的獅房菜,能吸引到我既,就是其別出心裁的鬼馬下午茶。

到底有幾鬼馬? 大概係腸粉不是腸粉,菠蘿包唔係菠蘿包,雞蛋仔又係扮既,等等等等...

由頂層開始食起,有矜貴既小龍蝦伴茄茸芥末洋蔥沙沙脆多士,主角的小龍蝦係紐西蘭深海貨色,口感爽彈好吃。另一件的三文治,忌廉芝士及黑松露的香氣先聲奪人,還有少許粟米餡作點綴。

一向愛吃風乾火腿,將之包裹著爽甜的露筍,呢個組合肯定穩陣。輕輕火炙過的吞拿魚,伴以蘋果茸,以青瓜片墊底,是個清新的小吃。蟹肉香芒酥,一句講晒足料,而蟹肉及芒果也從來是最佳拍擋。

最底一層,大概是重點所在。貌似菠蘿油造型的甜品,實質上係鳳梨酥,那片牛油用上熱情果忌廉來炮製,好清新醒胃的偽菠蘿油。腸粉造型的一款,係牛乳凍卷,是眾多款式之中我認為最鬼馬的,抵死在配埋真芝麻醬及帶果香的偽甜醬,若不是迷你版本,我會以為是真腸粉囉。

至於雞蛋仔,真身係金沙奶皇酥,感覺有點似曾相識,皆因就是中秋才嚐過的奶皇月餅的味道。

呢隻連杯身和杯蓋都可以食的奶茶慕絲蛋糕,我之前已嚐過,其像真程度,與及層次感,太令人讚嘆。

三層架的食物以外,還有一份經典的火焰雪山,店員在席前淋酒玩火,即使不是Blogger/KOL,也總會忍不住拿出電話來打個卡。

下午茶餐當然有跟飲品,我揀的紅豆奶茶,用上十勝紅豆,酒店出品自然與別不同。

來品嚐下午茶的朋友,亦會獲贈港式奶茶夾心趣脆,可以拿走就家人或朋友分享。

充滿本土特色既下午茶,又點可以唔支持呢!


餐廳資料:
獅房菜
旺角太子道西193號帝京酒店3樓
26226088

1 則留言: