2023年12月4日 星期一

Cozy Coffee - 巧遇霸氣貓貓



食物:$$$1/2
環境:$$$$
服務:$$$$ 

同呢位老友大大話話五、六年無見面,難得大忙人有空可以食Lunch,我一定要出現。

想搵個地方坐耐啲吹下水,兩點後的南豐紗廠大概會是不錯的選擇,我指的當然是平日。

呢個場真係好鬼多Cafe,隨意的揀左呢間Cozy,印象中算係這個場的元老級咖啡店。

午餐取價大約一百蚊左右,會包一杯咖啡,正常Cafe收費吧。我要的是寶雲酥烤雞扒,這個做法配羊架會比較普遍,但原來與雞扒都相襯,吃起來除了雞扒肉嫩,頂頭也多一份層次感。伴菜既有香口的薯角,亦有烤菜蔬,如番茄和翠肉瓜等,有點誠意。

老友的豬扒賣相平凡,大概是因為太薄的原故,不過佢俾足兩塊你既。試了少許,尚算鬆化,我想面頭的燒菠蘿會更為吸引。

簡單要杯Americano,止止我的咖啡癮。

畢竟呢個都係香港數一數二Pet Friendly的商場,必定會遇上唔少可愛的狗狗,但碰到霸氣貓貓的機會卻是可遇不可求。

呢隻貓除左唔怕人,仲好習慣與不同的狗狗玩樂,亦因為罕見,輕易地成為全場焦點,人人爭住同佢影相打卡。

據主人講,佢哋好多時都會來這商場,我下次都再嚟睇下撞唔撞到佢先!


餐廳資料:
Cozy Coffee
荃灣白田壩街45號南豐紗廠1樓117號舖
51705247

1 則留言: