2023年12月8日 星期五

望月軒 - 新面貌



食物:$$$$
環境:$$$$
服務:$$$$ 

有些地方,總會因為某些原因,到咁上下時候都會翻兜,包括呢間望月軒。

再次踏足此地,感覺好像有些不同,後來店員提醒我,是換了地氈,的確是小改變大改善。

是夜只得我與朋友兩人,坐在靠近門口的沙發位,更加舒適。

以往外出食飯甚少會點湯品,不過近排缺乏湯水,忽然好想喝口湯。

朋友飲天麻汽鍋雞,好似幾滋補,而我則選擇羊肚菌燉走地雞,清甜濃郁的湯頭,喝得非常舒暢。

宣威蜜汁火方,是每次來到必點的好東西。自行將軟熟的蝴蝶包包裹著脆卜卜的炸腐皮與及咸香甜蜜的火腿,一同放入口,實在滿足。特別欣賞呢度既金華火腿夠香而不死硬,愈嚼愈滋味。

認識我既朋友都知道我中意食香口嘢,食菜都唔例外,啫啫芥蘭就岩晒我。上桌時的沙沙聲響已夠吸引,爽脆、惹味,合心。

食埋碗清潤既冰花雪耳糖水,同埋清新的桂花糕,已經飽飽。


餐廳資料:
望月軒
上環干諾道中168-200號信德中心西座3樓澳門廣場3017號舖
21114558


1 則留言:

  1. 告訴你一個秘密,我唔食亦唔識分芥蘭同菜芯架,哈哈!

    回覆刪除