2023年3月8日 星期三

亝瘋 - 癲得有道理



食物:$$$$
環境:$$$1/2
服務:$$$1/2 

近來都好少周圍浦Cafe,並不是不愛喝咖啡,只係唔會身先士卒去當白老鼠,畢竟家陣啲Cafe既質素實在太過參差。

鴨脷洲有間Cafe亝瘋,我唔知佢係咪一日癲三次,每次八粒鐘,不過就被佢個名吸引左入去,試下佢有幾癲。

幾岩我心水的。結果,試完一遍,我好快又去了第二次,相信沒多久就會瘋埋第三次...

是間沒什麼裝修的Cafe,全場最吸睛,係掛在牆上那件『我真係好撚鍾意鴨脷洲』既黑Tee,好想買件返屋企。

嘢食方面,先講首次到訪時嚐的Carbonara。姑勿講佢是否正宗,但將蛋汁撈意粉,加埋忌廉既香滑,我是滿意的。再者,店方既用上Guanciale,亦加入了香脆之風乾火腿,在口感上的確是多一份層次。

也試過這兒的酸種包,喜歡佢唔會死硬,面頭既炒蛋嫩滑,結合三文魚,不錯吃。旁邊還有些清甜多汁的車厘茄,與及羽衣甘藍等作沙律菜,屬健康美味之選。

Flat White入口細滑,帶Nutty的風味,岩我口味。

茶飲既款式反而唔多,連很常見的伯爵茶也沒有,要左杯洋甘菊,現成茶包就不再多說。

到我去癲第三次既時候,再同大家報告~


餐廳資料:
亝瘋
鴨脷洲鴨脷洲大街132號合時大樓地下F號舖
65102615



2 則留言: