2023年3月6日 星期一

如 - 煥然一新



食物:$$$$
環境:$$$$
服務:$$$$ 

作為荃灣人,當然到訪過如心酒店的中菜廳,飲茶晚飯都交到功課。

無嚟一排,原來餐廳進行左大翻新,升呢到好似五星級酒店咁,我以為自己眼花。

硬件整得靚一靚,最緊要都係食物可以配合到,係咪? 不過當我知道和昌既葉師傅過左檔嚟呢度,我就放心了,畢竟和昌啲嘢食都幾岩我口胃。

有朋友打點,寫好菜單,我最中意餸來張口的感覺。

酸酸甜甜既話梅蕃茄作開場是最合適不過。叉燒厚切,肉質好鬆化,燶邊,也有蜜味,有誰不愛? 燕窩釀雞翼不是這兒首創,但色澤金黃,外型飽滿,咬落皮脆而裡頭塞滿燕窩,還有點點松露香,都是高水準之作。

坊間大部份鮑魚酥,都是撻皮之上放置鮑魚,但呢度就不一樣,以酥皮包裹著原隻南非鮑魚,非常靚仔。用刀一切,就知道個酥皮做得一流,內裡的鮑魚一點不韌,這個做法我在紅棉嚐過,但呢度都做得同樣精彩。

再來的湯品,係椰皇。打開蓋,香氣撲鼻而來,椰皇之內還藏著錦繡球豆腐,盡顯師傅刀功。呷一口,清甜得不用多說。

薑蔥花膠煲,花膠爽中帶點煙韌,蠻討好的,蒜子當然也不可錯過。

黑醋骨又係做得好,咬落微脆,肉質鬆化,酸甜味平衡得宜,陳皮既香氣令整件事更上一層樓。

冬菇、雞髀菇及露筍三個不同口感,結合松露之香氣,菜蔬也可以來得惹味吸引。

估唔到單尾既砂鍋牛肉飯都咁邪惡,當然不是說那安格斯牛,而係每人會分到半隻入口溶化既鵝肝來配呢個飯。

食埋個菲林筒同埋蛋白杏仁茶作總結,好滿足,要多謝搞手既安排。


餐廳資料:

荃灣楊屋道8號荃灣西如心酒店7樓
59700532



沒有留言:

張貼留言