2023年3月3日 星期五

Iza'bis by City Super - 強大後盾



食物:$$$
環境:$$$1/2 
服務:$$$1/2

事前對呢間Iza'bis 有些少期望,皆因佢有個強大既後盾,就係City Super。

餐廳用上City Super從世界各地搜羅回來的食材,換句話說,你吃到什麼喜歡的,都可以於連接住的超市買到。

晚餐的價錢唔會好嚇人,我揀既澳洲牛肉眼已經係最貴,盛惠$468。最平的龍蝦濃湯詫大利飯,兩舊幾水搞掂。今時今日,唔少工廠區既樓上Cafe都要呢個價錢。

沙律菜無需花巧,火箭菜與及雅枝竹,放些黑醋,簡單又開胃。

可加錢轉龍蝦湯,但我倆都沒有,要回最基本的洋蔥湯。成品沒有很濃,反而黑椒味好搶,還幸洋蔥煮得夠晒腍身。

吉列豬吃得多,吉列名古屋地雞倒是比較少吃。色澤係金黃,可是夾起有點甩皮甩骨。吃一口,外層是鬆脆,肉質亦不韌,但配上傳統吉列豬的醬汁,就有點格格不入,我還是喜歡吃吉豬多一點。再者,旁邊的椰菜絲,如果可以有胡麻醬來沾就好了。

我挑的澳洲肉眼,8安士,於我而言份量剛好。要左Medium Rare,呢個火候佢係做到。可是師傅下鹽和黑椒也太兇了吧。

以抹茶卷蛋,配一杯香濃的咖啡作結,食物是其次,能在忙碌的日子跟朋友談天說地一番,才更可貴。

眼寬肚窄既我哋本身仲諗住要加燒廣島蠔,如彩最後都係睇定先...


餐廳資料:
Iza'bis by City Super
銅鑼灣勿地臣街1號時代廣場B1樓 city'super
29177254

2 則留言: