2023年2月24日 星期五

鮨穴 - 放肆的中午



食物:$$$$
環境:$$$$
服務:$$$$ 

有嘢傾,關於Sake的,很自然地找家日本餐廳。

位於時代既鮨穴,當然不是首次吃,勝在性價比高,出品穩定,所以筆者偶有回頭。

壽司刺身天婦羅,每樣來一點,再加些串燒大家分甘同味,邊吃邊傾邊學嘢。

循例以沙律打開胃口,新鮮既菜蔬撈埋足量既胡麻醬,從來是合適的開始。另外仲有我喜歡的螺肉,就更Perfect池~

刺身到來,真蠔勝在大隻爽口,喜之次經火炙過,多一份香氣。筆者素來是拖羅的粉絲,入口溶化的質感實在難以抗拒。幾款刺身,配以爽身的清酒,合適不過。

接下來係三件壽司,爽脆的赤貝,鮮香的赤鯥,以及油脂澎湃既右口魚,截然不同的風格,一次過滿足三個願望。

幾款天婦羅之中,肉質細嫩,鮮香不油的沙追魚幾有驚喜。紫菜包裹著海膽那一件,輕易俘虜我的心。

鬆化脂香滿溢既和牛串燒,爽脆之豚肉露筍卷,仲有日本青椒仔等等,配上醇酒,中午已經咁放肆,晚上跑多幾個圈吧!


餐廳資料:
鮨穴
銅鑼灣勿地臣街1號時代廣場12樓1202號舖
25061232

2 則留言: