2023年2月27日 星期一

花月宮 - 鍋心美食



食物:$$$1/2
環境:$$$$
服務:$$$$ 

朋友約食飯吹水,兩個人吃火鍋其實更自在。叫碟牛點些海鮮,慢慢傾慢慢淥,好快就是幾個鐘。

許多人以為打邊爐既地方必定係超嘈吵,但其實只要細心搵,不難找到些環境清靜典雅既火鍋店,譬如今次我哋到訪既呢間,花月宮。

混醬早已成為打邊爐的指定動作,有些人中意撈齊十九幾款,但我就走簡單路線,生蒜與豉油搞掂!

雖則只係兩丁友,不過都係鴛鴦湯底岩貪心既我。番茄海鮮湯好似幾吸引,沙嗲湯底配牛肉更合襯。

香港人打邊邊點可以無牛肉? 封門柳牛小排牛舌心等都有得選擇,然而我始終認為,牛頸脊是最岩食火鍋的。肉質軟嫩中帶點嚼勁,我一人可以清掉大半碟。

番茄鍋內有些蝦和菇菌,但還是再加些海鮮吧!蠔是台山蠔,自然沒美國桶蠔般巨型,勝在鮮味更出眾,與番茄湯底相得益彰。蟶子皇唔得,雖則肥美,卻勁多沙,吃起來『烚烚聲』,浪費了好物。

嚮鈴睇樣都知係自家炸,淥幾秒搞掂,軟腍之中帶點微脆,索到湯底精華,是這東西的誘人之處,沾唔沾醬汁我反而是其次。

蜂巢豆腐這吸物的東西,放在最後才吃至好。

起初仲以為要加嘢,不過食下食下都已然幾飽,大概是我們胃納太細了吧!


餐廳資料:
花月宮
尖沙咀金巴利道68號2樓
66557266


沒有留言:

張貼留言