2021年12月2日 星期四

蘭芳園 - 久違了



食物:$$$
環境:$$$1/2
服務:$$$1/2 

食完早餐先工作,茶記自然是不二之選。醒起好耐無食過蘭芳園,已經唔清楚家陣水準如何,不妨去試一次,嘆番杯絲襪奶茶。

在人流稀疏的商場轉呀轉,轉到最入,終於到達目的地。

還以為這個鬼影都唔多隻的商場,食客會少之有少,實情又俾我想像中多,但當然唔會話高朋滿座。

見到幾位食客,大說要在水吧位的招牌下留倩影,難道又是準備遠走他鄉? 或者係我敏感左少少都未定。

毫不猶豫選上了蔥油雞扒撈丁,這個組合大概是幾穩陣的,然而雞扒卻有點嚡口,與我初期在中環嚐過的出品,有很大落差,已不復當年勇。

印象中以前的蔥油雞扒撈丁,是沒有跟上蛋的,但今次就有隻煎蛋。原來,是疫情下的 『小禮物』,早知就叫佢轉太陽蛋啦~

最主要,還是想飲杯香濃奶茶來醒醒神,但唔知係咪我味蕾有問題,總覺得似紅豆冰的味道?!

有些好東西,已成歷史,也無謂再強求。


餐廳資料:
蘭芳園
尖沙咀彌敦道36-44號重慶大廈地庫WK廣場26號舖
23162311


4 則留言: