2024年2月21日 星期三

GF Bistro - 港式西餐



食物:$$$1/2
環境:$$$1/2
服務:$$$1/2 

無論市道好與壞,總是有餐廳排住隊執笠,又有新力軍不斷加入,香港地就係個咁奇怪的地方。

今篇介紹既呢間新餐廳GF Bistro,上手是Cafe,都玩左三幾年既。

相信都是小本經營,餐廳沒有作什麼翻新,我當然無乜所謂,畢竟我食飯唔係為左打卡,而係更重視食物質素的人。

午餐大多一舊水內有交易,加十幾蚊仲可以配小食,如這份手指魚薯條。

當然是現成貨,但至少新鮮炸起,熱得燙口,如薯條可以再炸脆口一點便更好。

相信大家也能猜到我會吃什麼意粉吧!是的,又是Carbonara。薄薄的煙肉,仲有洋蔥和磨菇片,及大量的忌廉,典型港式做法,唔難食,但不用專程來吃的出品。如果你是追求正宗出品的死硬派,那就更加不用前來。

反而蜆肉炒意粉有蠻多的蜆肉及雞髀菇,幾足料,又大碟,要挑剔的話就是未夠香口,但幾十蚊貨仔,真係不能要求太高。

第一次來,對呢度既咖啡唔太有信心,既然即磨咖啡唔使加錢,就小試牛刀,結果倒是可以。

有機會再試試佢既拿鐵吧~


餐廳資料:
GF Bistro
荃灣荃新天地一期UG53號舖



2 則留言: