2024年2月26日 星期一

南海小館 - 開年飯



食物:$$$1/2
環境:$$$1/2
服務:$$$$ 

農曆大年初二,正是與家人吃開年飯的日子,當然要食好少少。

市區大部份酒店屋企人都試過,那就走遠一點,去到海洋公園萬豪酒店中菜廳南海小館。

或者許多人覺得好遠,但其實家陣真的很方便,金鐘轉一個站南港島綫便是,隨時快過出銅鑼灣。

先來幾款點心頂下肚,黃橋燒餅細細粒,色澤金黃,幾好意頭。嚐一口,外皮酥脆,餡料的豬肉及火腿等都香口,可以一試。

鍋貼形狀靚仔,矜貴之處在於加入了蟹肉,但個人而言覺得與坊間一般的鍋貼分別不大。

燒賣純粹是我想吃的,飽滿爽口,也放了些少瑤柱,正正常常吧~

順德煎魚咀由老媽子獨享,佢話做得香口好吃,是全餐最出色的。

接下來是兩款賀年菜式,旺一旺佢!紅燒元蹄寓意原來好多,譬如家肥屋潤、團團圓圓、鴻運當頭、橫財就手等等等,咁就要來一份。大大隻震騰騰,店員幫忙用刀切開,豬皮部份自當骨膠原豐富,瘦肉部份只要順住紋路去食,都唔會好韌,此時來碗白飯佐之就是最好。不過三個人去消滅成隻元蹄,實在有點難度。

另一味賀年菜是胡椒薑蔥煎焗婆參,天真的筆者,還以為會原條上。其實豬婆參本不是很貴價,如果過時過節可以弄得大體一點,必會更好。再講味道,帶微辣的,個人覺得配角的茶樹菇更為搶鏡。

甜品普普通通,薑汁燉奶完全唔香,蛋撻仔熱度略遜,最好是店員推介的紅豆綠茶薄罉,外層微脆,煙韌不黏牙,與數年前的水準相若。


餐廳資料:
南海小館



2 則留言: