2024年1月1日 星期一

海外篇:Maruya - 名古屋名物



食物:$$$$
環境:$$$$
服務:$$$$ 

如果我話去名古屋,不過無食鰻魚飯,相信大家都會講粗口罵我一餐。

事實上,到埗的第一夜,我已急不及待去搵地方吃此品。

幾間名店之中,我選擇來了Maruya,純粹因為最近我下榻的酒店而已。

Maruya一向是人氣店,商場整層就只有味噌豬扒矢場,以及這裡是需要排隊。還幸我習慣早食晚餐,六點左右來到,等十來分鐘即可入座。

我知道,理應要叫鰻魚飯三吃的,不過剛落機胃口麻麻,無謂浪費,就只來份細的鰻魚飯好了。

有一個鰻魚飯,一碗湯,同埋漬物俾大家開開胃口,份量於筆者而言是剛好的。

湯不是味噌湯,而係大蜆清湯,清鮮的,溫度足,喝得很舒服。

看這蒲燒鰻魚,色澤不是十分艷麗,但就是烤得香酥可口。濃厚的汁醬有別於坊間死甜的蒲燒汁,下飯一流,就連胃口麻麻的我都可以輕易清掉整碗米飯,可見係有番咁上下料子的。

咸胃其實夠晒皮,找個地方吃點甜又如何?


餐廳資料:
Maruya
名古屋市中村区名駅一丁目1番4号


沒有留言:

張貼留言