2023年11月22日 星期三

OOULI - 本地小數韓式Fine Dining



食物:$$$
環境:$$$1/2
服務:$$$$ 

一向不太懂得欣賞韓式的Fine Dining,即便是首爾的二星店Jungsik,我都只覺得好食,但未算十分吸引到我。

來到香港極少數的韓式Fine Dining餐廳OOULI,會否改變我多年來的睇法?

論環境,呢度算合格的,除了有個海景,感覺也真有幾分Jungsik的影子,當然後者是比佢精緻啲。

午餐的頭盤是粥,感覺真的非常韓國,都是菜蔬、菇類及蜆肉等材料,最重要是加加滴麻油,係靈魂所在。粥底很杰身,確保吃得飽肚,蜆肉都算鮮,反而旁邊的那塊脆片,來得有點韌。

主食方面,朋友想食韓牛,那我就不如要份五花肉,到時大家分享。可能是慢煮的做法,五花肉沒有很硬,肉香可以,沾上韓式的燒烤醬,唔差既,建議以芝麻葉包裹著來吃,感覺無咁油膩。

韓牛是1++的級數,即最高級別,要另外加$180,自然有些期望,但賣相未見驚喜。筆者試了一件,肉味是有的,肉質卻有欠鬆化,以呢個價錢而言,是有少許令人失望。

最後一道是米飯,講真頭盤是粥結尾是飯,確有點打亂我對Fine Dining的期許。Any肥,米飯所配既餸,有魚肚、咸魚仔乾、黑豆、海帶等,有如吃韓餐會先奉來的小碟。當中最好吃的要數到魚肚,帶點辣勁幾開胃,送飯唔錯。

吃罷大半碗米飯,飲埋個鰻魚湯,是飽的,卻並不滿足。

不論選三道菜或是四道菜的午餐,都是沒有甜品,但會跟上一杯咖啡及韓式油蜜果,後者煙韌,但若要視它為甜點的代替品,就不是太理想。

一杯黑啡之後,我哋決定下場~


餐廳資料:
OOULI
銅鑼灣糖街25-31號Sugar+ 23樓
27708666

2 則留言:

  1. 傳統韓食我本身就麻麻,不過最搞鬼都係米飯同粥水,咩fine dining 玩法呀😅

    回覆刪除