2023年5月16日 星期二

海外篇:元祖博多だるま - 博多的拉麵邊有得輸?



食物:$$$$
環境:$$$$
服務:$$$$ 

3年多後,終於可以再次翱翔天際,過番一啲正常既生活。

『重獲自由』後的第一飛,正正是被困香港前的最後一遊之地,福岡。

今次為左方便,住係博多駅旁的酒店,從機場去到酒店,半小時有找。

御下行李,又是晚餐時候,沒走太遠,反正博多駅本身就有數之不盡的選擇。

來到了車站二樓的博多拉麵街,全層都是吃拉麵的,博多一幸舍是最有名氣的,不過我見對面的那家元祖博多だるま反而有更多日本人幫襯,直覺應該唔會衰得去邊。

在自助販賣機點好了食物,將票交給店員,找個位置坐下,不一會豚骨拉麵就奉來。湯頭是濃郁的,但就唔係一雙嗰種咁極端既個性。兩片叉燒肥瘦有致,入口鬆化,雞蛋唔係超流,卻做到溏心,結合爽身偏硬的幼麵,還不錯。

重點係,只是香港的一半價錢。

明太子的咸味不是人人愛,但我又接受到,加上微微的辣勁,撈飯一流。

識我既朋友都知我係日式餃子控,來到博多又豈能不吃呢!一口Size,皮薄,若不是打算留肚在中洲屋台食宵夜,單人啪晒成碟是毫無難度的。

見門外開始有人等位,快快飲埋杯烏龍茶便離開。

慢慢散步過去運河城,夾好時間賜音樂噴泉!


餐廳資料:
元祖博多だるま
福岡市博多駅2樓

2 則留言: