2023年3月31日 星期五

四季芬芳 - 一年四季都是吃蛇時



食物:$$$1/2
環境:$$$$
服務:$$$$ 

收左工想食點心,在酒店中菜廳係不可能的事,去點心專門店又坐得唔夠舒服,食友一言驚醒夢中人,可以去搵蛇王芬。

既然來到,無理由唔整番盅蛇湯。許多人有個誤解,以為只有冬天才適合食蛇,其實這種概念並不正確。一年四季都係食蛇既好日子,呢個說法,已得到註冊中醫師既確認。

先整盅燕窩蛇湯節瓜盅,拼個蟹肉蛋白炒飯。湯裡頭有的確有唔少蛇肉,但喝起來沒有㷫恰恰,反而帶點清潤感覺。頂頭既節瓜圃、蝦肉及燕窩,令成件事更顯優雅。

很多時吃腊味飯,都有總油淋淋既感覺。但呢個加入了腊味粒的蟹肉蛋白炒飯,卻半點也不油,米飯粒粒分明,結合紫椰菜絲及陳皮絲,清新怡人。

點心前,也來隻藥膳醉乳鴿。呢隻乳鴿係褪左骨,肉質鮮嫩不在話下,亦相當之內味,酒味沒有過頭,令人忍不住食完一件又一件。

接著來一系列的點心,色彩繽紛,令人胃口大開。先說菊花蝦餃,外皮也以菊花粉打做成黃色,形狀靚仔,加上滿滿的蝦肉餡料,是年輕人也會大愛的點心。

綠色的翡翠露筍餃,除了外皮晶瑩剔透,餡料也是豬肉、雞髀菇及露筍粒等等混合而成,口感唔錯。

不難猜,紅色呢款就係紅菜頭素餃,紅菜頭健康人人皆知,配合各式菇菌帶出口感,清甜好吃,即使是素餃,亦唔會感覺好寡。

太子參帶子餃,賣相跟坊間的鳳眼帶子餃無異,特別之處係加入左食療價值高的太子參粉。

將蛇羹凝固成啫喱肉凍,再整個酥皮,咬落去酥香十足,呢個咁新穎既做法,肯定係全港唯一呢間蛇店可以吃到。

最後食多隻橙皮蓉柑桔包,除了外形似十足柑桔外,餡宗亦都係豬肉混埋柑桔,所以吃起來會好醒胃。


餐廳資料:
四季芬芳
沙田沙田正街2-8號新城市廣場三期3樓363A號舖
31082196

3 則留言:

  1. 蛇羮應該係移民後,其中一種好難食到,同老家一樣咁好味嘅食物。

    利申: 我係唔多食羮類食物嘅😅

    回覆刪除