2022年3月9日 星期三

NOC Coffee Co. - 久違了的浦 Cafe日子



食物:$$$1/2
環境:$$$$
服務:$$$1/2 

出尖沙咀交低啲手尾俾已停業既客,事前先搵地方醫肚。

諗諗吓,原來自己在疫情下已好耐無浦過Cafe,趁今次大鄉里出城,就找間咖啡室放鬆一下,結果來到了NOC Cafe。

疫情前的NOC,無時無刻都要排大隊,想坐低食都唔係容易事,所以我只嚐過這兒的蛋撻,與及咖啡。

不過,今時今日,再人氣的店子,也可以直行直入。

嘟左安心,掃埋針卡,量完體溫,可以找個位置隨便坐下,店員會奉上口罩套,同埋俾個QR Code你,自行落單。

點左份賓尼特蛋,原來有跟一小碟沙律。沙律菜是挑選過的,大片又新鮮,Dressing清新而不過酸,還混入少許黎麥來豐富口感,倒是不錯。

賓尼特蛋可揀三文魚或者煙肉作配,個人總覺得煙肉有點格格不入,所以就要三文魚。看上去是靚仔的,但不太正宗,譬如說墊底的並不是英式鬆餅,而係酸種多士,同埋,點解荷蘭醬會是偏綠色的呢?

原來,是加入了牛油果,對許多人來說可能是喜訊。破開雞蛋,是流心的,我甚至嫌佢太過流,其實那種像半啫喱狀的形態,才是最高境界。Any肥,酸種多士吸收了蛋汁後,便不會太硬,跟埋煙三文同吃,也是合格的。

吃主菜,便可加廿五蚊有杯咖啡,當然要來杯 Flat White了。單是點杯咖啡,也有多個選項,例如可轉Oat MilkDouble Shot等等等等... 對細節位既講究,便可知道其出品肯定唔會太離譜。

較Nutty的咖啡豆,咖啡味突出,唔差既,但並不是最對我口味的出品,就是久一點點醇和的感覺。


餐廳資料:
NOC Coffee Co.
尖沙咀麼地道68號帝國中心地下G35-37, G43-47A號舖
37021533

4 則留言: