2021年10月27日 星期三

Lumiere - 放慢腳步



食物:$$$1/2
環境:$$$$
服務:$$$1/2 

深水埗太子一帶的咖啡室,車載斗量,每隔兩步就有一間,但大部份都很爆場,需要排隊入座,唔到你唔服。

近期,這咖啡戰團,已漸漸延伸至長沙灣,甚至領展場都唔放過,真係好痴線。

幾十年的舊屋村商場,竟有新店進駐,咖啡室命名為Lumiere一盞燈,我在濶太的IG發現。

倘大的地方,走日系禪風,好舒服的一間店子。不過據濶太所講,食物質素仍需時慢慢提升,因而我在附近先吃過午餐,才過來食件蛋糕,歎杯咖啡。

或許對食物沒有太高的期望,第一件的白色乾果花蛋糕,甜度沒想像中高,大概是被果酸中和了,加上質感實在的蛋糕,水準比預期中好。

另一款係熱情果撻,喜歡其酸甜味道去得夠盡,撻皮並不是走鬆脆路線,而係略帶煙韌的版本,亦無不可。

Flat White也好,Latte也好,均擁有精緻的拉花,以及順喉的質感,喝下去蠻舒服的。

可能係新開店既關係,運作仍未算十分暢順,龜速出餐,大家要俾少少耐性,或者揀個唔趕時間既日子前來。

讓我學習下慢活吧!


餐廳資料:
Lumiere
長沙灣發祥街10號李鄭屋商場地下110號舖
23810988

4 則留言: