2021年7月29日 星期四

茶咖廳 - 茶記與咖啡室混合體



食物:$$$
環境:$$$1/2
服務:$$$1/2 

相信大家都知道,咖啡於我日常生活,佔了重要之席位。

又無可能天天蒲咖啡店,最近被我發現的一個地方,好岩我,瞬間成為了我的飯堂。

店子叫茶咖廳,顧名思義,就是茶餐廳與咖啡室的混合體。

戴番個頭盔,呢度嘢食唔算有驚喜,但既有茶記的 『頹飯』,又可飲到杯拿鐵,實在太周全了吧!

QR Code落單是大勢所趨,尤其中午繁忙時間,無人會得閒理你,唔該自己搞掂。

吃過幾次,嚐過不同款式的食物,包括茶記嘢,同埋西式嘢。先講蝦仁炒滑蛋飯,蝦經輕煎過,來得香口,雞蛋是看得出的嫩滑,只是豉油實在有點過甜,連我呢個甜魔也覺得太甜既話,恐怕很多人接受不了。

食肉獸之選擇,可以係餐肉豬扒飯。豬扒鬆化,餐肉厚切,仲要輕煎過,又點會唔岩食肉獸既胃口。只是,同樣地,敗在甜醬油之上。

來『茶記』食班尼特蛋,又怎能期望有多高的水準呢? 水波蛋做得流心,讓蛋汁滲進麵包內,已經算係咁。反而旁邊的煙肉不會乾柴柴,焗豆亦唔係凍冰冰,就比想像中好。

咖啡用碗上,總有點飲中藥既感覺。Any肥,拿鐵拉花靚仔,入口順喉,若然溫度上可以高番些少,就係杯合格既咖啡。

沒有咖啡,下午會好難過~


餐廳資料:
茶咖廳
紅磡崇安街23號環海東岸1樓16號舖



4 則留言: