2024年10月18日 星期五

Cafe Too - 蟹之盛宴



食物:$$$$
環境:$$$$
服務:$$$$

十月份,正是蟹的季節,短短頭半個月,筆者已經吃了六餐以蟹為主角的晚餐,包括是次要介紹的自助餐。

都係果句,Cafe Too的食物款式實在太多,單係蟹既菜式都有排講,仲有幾樣與本地知名食府合作既項目,所以慵懶既我,只會講重點。

凍海鮮除左翡翠螺、青口、凍蝦、蜆及瀨尿蝦等等,當然會貫徹蟹既主題,特別推薦三點蟹,肉質鮮甜。

松葉蟹的蟹羔及蟹肉沙律,鮮甜清爽,可以拿多一點,愈食愈開胃的。

大閘蟹是每人一隻,用上的都是公蟹,爆羔肉甜,屬優質靚貨。如果你只追求要任食大閘蟹食到飽,不顧質素既話,呢度唔岩你。

熱食都有唔少蟹既蹤影,譬如是鮮拆蟹粉炒粉皮,同埋惹味的泰式咖喱炒蟹,甚至是蟹粥等。

不過,我最喜歡既熱食,要數到胡椒炒蟹,香氣陣陣不在話下,用上的是斯里蘭卡肉蟹,啖啖肉,尤其是蟹鉗,無得彈。

糯米蒸花蟹都唔輸蝕,糯米飯軟熟不硬,又吸入花蟹既精華,再飽都要吃幾口。

平時食自助餐,多半會略過粉麵檔,今次唔同,因為呢度有蟹肉蟹粉伊麵,澎湃的蟹粉用來撈麵,我可以成碗清晒。

為貫徹主題,就連茶碗蒸都加入了蟹鉗,又點會唔滿足呢!

店方都好貼心,食完大閘蟹,糖水就煲了薑茶湯圓來俾大家驅匿寒。

然而,五星級酒店的自助餐,當然就不單止有蟹食,講幾樣我覺得不可錯過的東西。燒鵝是其一,因為是與米芝蓮名店一樂燒鵝合作。除左鵝肉之外,欣賞佢仲會供應埋鵝頸,甚至鵝頭,見朋友拿起鵝頸慢慢齒,配上美酒,認真識嘆。

蒸龍蝦都是要排隊的美食,可揀清蒸或者蒜茸蒸,肉嫩不粗嚡,大可兩者都要半隻來品嚐。

甜食方面,蛋撻是跟泰昌合作,用上其配方,但我覺得佢比泰昌更勝一籌。

低調高手既雞蛋仔街知巷聞,往往排到天荒地老都食唔到,係呢度就可以輕易取到,我覺得雞蛋仔和夾餅都是不能錯過,加球雪糕來配夾餅更加一絕。

除此以外,一系列的蛋糕,馬卡龍,甚至中式的老婆餅均頗有水準,只恨自己胃納太細,無法將之一一消滅。

餐廳資料:
Cafe Too
金鐘中區法院道太古廣場7樓
2820 8571

沒有留言:

張貼留言