2024年7月10日 星期三

泰聚 - 泰高興的飯聚



食物:$$$$
環境:$$$$
服務:$$$$

近年已愈來愈少出席那些幾圍枱的應酬飯局,但六、七個傾得埋既朋友出嚟食飯吹水,我倒是願意參與。

是夜友人吹雞,去太子食泰國菜,我當然樂意奉陪。

搞手非常之好,早早同店方寫好菜單,我只要依時出席,餸來張口就可以,樂得自在。

天時暑熱,先來些凍飲最實際。青檸梳打係大路之選,但我更建議大家可飲沙冰,不論原隻菠蘿、西瓜、密瓜抑或芒果,都是有姿勢有實際,精美岩打卡之餘,味道天然,解渴巨星。

嘢食亦陸續送上,用三層架來盛生蝦刺身,頓時高檔晒。蝦肉新鮮爽甜,夾埋蒜片,沾上醒胃的汁醬,有助打開胃口。

接著來的小食拼盤,有春卷、蝦餅、魚餅、雞卷及雞翼等,全是香口嘢,岩晒我口味。好耐無食過單骨雞翼了,帶有紅咖喱味道的魚餅,都幾討我歡心。

店員端來魚型的器皿,起初以為是明爐烏頭的東西,但原來係明爐魷魚才對。最欣賞是師傅拿捏魷魚的火侯,完全不韌,粉絲索盡湯汁的精華,直頭要喝得一滴湯汁不剩。

招牌咖喱蟹這東西,真的不要怕麻煩,戴起手套,一件一件的拿起,連肉連咖喱汁大啖的吃,才是皇道。事實上呢個蟹,啖啖肉,好正的。汁醬千萬不要浪費,用香脆的蒜茸包來伴之,無得彈。

泰式紅燒豬手係睇見就流口水的出品。骨膠原豐富的豬皮,瘦肉部份都唔怕韌,夠晒腍滑,墊底仲有些酸菜來作陪襯,太太太精彩了。

冬蔭公好足料,酸度足,但辣味稍為溫和,我覺得可以來得刺激些。

炒個惹味爽脆的通菜來作結,已經滿足。

甜品總少不了芒果糯米飯,廚師好用心,將糯米飯做成原味、斑蘭及蝶豆花三色,口感唔錯,配上新鮮芒果肉,是最好的結尾。

餐廳資料:
泰聚
太子花園街239號嘉慶苑地下B號舖
36116091

2 則留言: