2024年4月17日 星期三

Hungry Monkey - 性價比很高



食物:$$$1/2
環境:$$$$
服務:$$$$

或許是年紀大了,有時候已不想周圍去搵地方食嘢,如是日,只近近地在海之戀隨便找間餐廳與爸媽吃午餐。

老豆一直以為這家Hungry Monkey係食韓國料理,我糾正過佢幾次都不以為然,所以決定帶佢去了解下呢間鐵板燒的廬山真面目。

先說結論,呢度既午餐真係好抵食。除了主菜,還有凍豆腐、沙律、味噌湯、炒野菜、鐵板炒飯,串燒帶子/雞屁股,以及甜品,價錢,你估下!

係連埋加一都唔使一舊水。

當然,話好高質又唔係,如冷豆腐無乜味道,炒野菜是偏咸。

燒雞屁股就免了,還是要熟帶子比較穩陣,呢個可以喎,至少火侯控制無出問題,入口唔韌,味道正常。

柯打三款不同的主食,大定分甘同味。比目魚做到皮脆肉嫩,味道幾好,不過就好多魚骨,對於一向不懂吮骨既我,淺嚐了少許便放棄,反而老媽子就讚佢做得唔差。

老豆的豚肉生薑燒,用的是肥瘦有致的五花肉,薄身,因而入口軟嫩帶脂香,連埋洋蔥,撈埋炒飯吃,收貨有餘。

但要論最喜歡的,就一定是我的牛舌薄燒。薄身的牛脷總不會韌,而且質感帶爽脆,面頭加上炸蒜及蔥花,有夠惹味。或者對某些吃得清淡的朋友而言,調味是稍為重手,但我都可以接受。而個鐵板炒飯,都香口和粒粒分明。

還以為幾十蚊貨仔的午餐,甜品會是一粒和果子或蕨餅之類的東西,原來又不是。

係每人兩粒的朱古力波波,咬落裡頭是溶岩朱古力,吃時要小心,因為十分熱燙和流心,味道亦很濃郁,絕對沒有欺場。

跟餐仲有杯即磨咖啡,一時唔記得叫佢後上,咖啡真係要臨尾飲才是享受的。

最終,老豆埋左單~

餐廳資料:
Hungry Monkey
荃灣大河道100號海之戀商場3樓3016號舖
92916187

2 則留言: