2024年4月5日 星期五

一幻拉麵 - 吹水夜



食物:$$$$
環境:$$$$
服務:$$$$

好友移居英國已一年多,最近終於可以回港渡假,把握機會食番幾餐,聽下佢係當地生活的點點滴滴。

之前大家己同佢食左片皮鴨,今次問主角想食乜,佢竟然話日式拉麵,真係估佢唔到。

好啦... 咁就去一幻啦!純粹因為我覺得蝦湯拉麵在英國比較難搵到。

餐牌中的二人餐有兩碗拉麵,一份小薯茸,一份餃子,與及兩小碟小食和飲品,似乎幾好。

或者主角已適應了英國的飲食習慣,又或者佢準備要大吐苦水,以往在香港甚少飲酒既佢,先來啤一啤。

薯茸沙律加入左魚子豐富口感;木耳切成絲再漬過,入口醒胃;叉燒薄身有肥脂,如果可以火炙一下,定必更理想。

餃子色水比較深,但味道正常,同埋最緊要係底部煎得夠香,作為日式餃子控既筆者表示滿意。

套餐的拉麵可自選款式,麵條,與及軟硬度。我的選擇就是番茄蝦湯拉麵,平生最憎粗麵既筆者,自然是要幼麵,有咁硬得咁硬。

蝦湯依然濃郁,湯底始終是這品牌的強項,麵條亦進步了不少,沒有那股強烈的鹼水味,軟硬程度做到要求,加上軟嫩的叉燒,真正的溏心蛋,粟米粒及麵酥,滿足。

復活節假期有百幾萬人離港,呢度同香港大部份既餐廳一樣,人客不多,可以食到傾到飽都無人會催你還枱。


餐廳資料:
一幻拉麵
銅鑼灣告士打道280號世貿中心3樓L3-07號舖
27893799

2 則留言:

  1. 無人會催你還枱>>>好唔香港😅

    回覆刪除
    回覆
    1. 依家香港都好少追還枱, 因為大部份餐廳都無乜客

      刪除