2024年3月8日 星期五

海外篇:Mojo Ice Creams - 命運雪糕店



食物:$$$$
環境:$$$$
服務:$$$$ 

幾年沒踏足檳城,驚覺佢多左好多Cafesssssss...

大汗疊細汗,隨意走入間Cafe飲杯嘢,涼下冷氣,結果就來了這家Mojo。

地方幾大幾光猛,除左咖啡飲品,仲有蛋糕和雪糕食,似乎我無揀錯。

再周圍看看,發現桌上有些兒時玩意,譬如唔同顏色既竹纖,層層疊等,又幾過癮。即時拿出層層疊大顯身手,兒時回憶返晒嚟。

在櫃檯點了飲品和雪糕,店員問有無興趣玩塔羅牌?

起初以為是要收費的,不過在Cafe有塔羅牌玩,總算是難得的機會,至少我從沒試過,不妨體驗下丫。

原來,係度買左嘢飲及食物,玩塔羅牌是免費的,那就更加無理由拒絕啦!飲完嘢,食埋雪糕,再睇睇培羅師會點講我既命運~

一杯紫色,大概是蝶豆花的飲品,而我選的一杯叫I am super rich,即是菠蘿及龍眼梳打,兩款飲料的杯子都是會發出閃光的,影相拍片既朋友應該會大喜,相信可以呃到唔少Like

味道不太甜,有果肉在內,最重要是夠冰凍,在身水身汗情況下呷幾口,透心涼。

買左一球雪糕,會跟一個Cone和一款Topping,既然來到檳城,我既選擇就自然是榴槤口味,縱使我清楚呢個不是果王當造的時節。

榴槤味依然是濃郁的,雪糕筒脆口,配合埋香脆魚仔餅,都唔錯丫~

食完飲完,就去玩塔羅牌,培羅師講既說話,我都有細心反思。

幾特別的體驗。


餐廳資料:
Mojo Ice Creams
5, Jalan Sungai Ujong, Georgetown, 10100 Penang, George Town, Malaysia, 10100
+60 10-982 3214


2 則留言: