2023年2月10日 星期五

Three on Canton - 久違了的自助餐



食物:$$$1/2
環境:$$$1/2
服務:$$$1/2

曾幾何時,筆者經常會吃自助餐。不是很愛吃,但唔使等呢個放工嗰個放學,無需諗呢個唔食乜嗰個唔食物,Buffet確是不錯的選擇。

然而一場疫症,徹底改變了大家的生活/飲食習慣,近年我吃自助餐的次數,五隻手指數得晒。

今次朋友相約聚頭兼食開年飯,我才再次回到久違了的自助餐。

大時大節,除左外面既嘢食之外,仲有好意頭的三文魚撈起。青瓜、蘿蔔、中華沙律、薄脆及三文魚等,呢度特別在加入左蝦片,大家嘻嘻哈哈撈到風生水起。

高高興興食完撈起之後,就開始真係自助餐時間。由凍海鮮說起,龍蝦、麵包蟹、青口等各吃些少,最中意大概就係蟹腳。友人就大讚小龍蝦甜美多汁。

壽司與刺身,每樣拿一點回去,跟大家分甘同味。

這裡的海南雞飯一向做得不俗,皮爽肉滑,但為了要保持食力,今次只吃了雞件,放棄了米飯。

中式熱葷款式唔少,蒸魚、星洲辣椒炒龍蝦鉗、胡椒蟹、軟殼蟹等,都有唔少海鮮種類,不過最欣賞還是每次必吃的招牌片皮鴨,至少吃兩片才收手。

見到鮑魚蟹粥好足料,即使平日不經常食粥品既我,也試少少捧下場。

西式食品當然要食煎鴨肝,另外仲有酥炸生蠔、燒鴨胸等,食肉獸既我還要了澳洲和牛以及烤羊架各一件,大滿足!

平時食自助餐,許多時會跳過粉麵一欄,不過呢度有我喜歡的伊麵,忍不住來了一小碗。

細食既我,此時要進入甜品環節,心太軟仍然是這兒的賣點,香濃又流心。

再食少少朱古力蛋糕、芝士餅,與及富東南亞色彩的糕點,又要抱著肚子歸家。


餐廳資料:
Three on Canton
尖沙咀廣東道13號海港城港威酒店3樓
21137828



2 則留言: