2023年2月21日 星期二

Smokehouse Grill - 大杯酒、大啖肉、大份甜品



食物:$$$1/2
環境:$$$$
服務:$$$1/2 

後生嗰時,每每喜歡大啖肉,加份足量甜品,美式餐廳最合心水。

年紀漸長,飲食習慣亦趨向中餐或日餐,甚少再光顧美式嘢,不過今次例外。

這次朋友揀既呢間,更加是在旺角朗豪坊,一個我也忘了多少年沒來的地方,讓我回味一下年少輕狂的日子。

難得放肆,就來杯Cocktail! 餐廳叫得做Smokehouse,不少飲品也大玩煙燻,包括朋友的一杯Pink Margarita,以及我既呢杯Red Apple

Carpaccio不限於在意大利餐廳出現,在這裡亦可遇上,而且呢份生牛肉薄片,其牛味既香,質感之軟嫩,以及調味也相當合我心水,是個非常好的開始。

之後是牛骨髓。廚子為減低膩既感覺,還會加入紅酒和牛、無花果及洋蔥醬汁等等,吃起來層次更加豐富,伴多士也合適。

作為牛魔王,當然要一嚐呢度既Short Rib~ 份量一如預期的巨型,但肉質是勁軟腍,好重肉香,帶骨的Short Rib 真係無得輸。

另外都叫左條烤鱸魚,同樣係有番咁上下斤兩。魚皮烤得香脆,肉質保持嫩滑,全無腥味,炭烤自然有分加。淨吃本身其實都夠味,不過沾些松露牛油汁,又有另一番滋味。

甜品揀了我一向喜歡既Red Velvet Strawberry Eton Mess,都係幾經典的款式。House Biscuit Gelato贏在口感,結合埋士多啤梨及紅絲絨蛋糕,甜甜酸酸的味道可能令我多吃幾口。

同朋友大杯酒大啖肉,仲有大份甜品,呢啲時光永遠都係開心既,即使我已經年少不再。


餐廳資料:
Smokehouse Grill
旺角亞皆老街8號朗豪坊13樓05號舖
29720078

2 則留言: