2023年2月5日 星期日

Kin Noodles - 麵食無分國界



食物:$$$1/2
環境:$$$1/2
服務:$$$1/2 

家陣啲Food Hall,愈來愈高水準~

四條友搵食,唔一定要去餐廳,是次走左入中環街市的Food Court,叫左幾款麵大定開心些牙,同樣滿足。

Kin Noodles的麵食無分國界,韓國台灣以致東南亞口味,應有盡有,中意吔麵既筆者終於都有啖好食。

分別叫左台灣牛肉麵、韓式辣海鮮湯麵、泰式有機牛肉炒河,以及檳城炒粿條。

台灣牛肉麵的湯頭微辣,滲出點點藥材氣息,而且牛展又軟腍入味,半隻既溏心蛋亦絕不欺場,真係估唔依家Food Hall可以做到如此高質出品。

韓國的代表,湯頭不是死辣辣到你喊嗰種,要讚係真的有好多海鮮好足料。

接下來的兩款有點相近,但泰式炒河粉是用上比較濶既河粉,所以更索味,採用軟嫩的封門柳,是炒河粉的好拍檔。

然而,我更喜歡檳城炒粿條,或許是情意結吧!始終覺得加入魚露同豬油炒的粿條,是更香又更有鑊氣,食炒嘢最緊要都係夠鑊氣啦!大蝦、腊腸等配料,感覺上也較豐富。

食完麵後,整多隻鬆化又加入左本地蜜糖的蛋撻,食餐Food Hall我都可以好滿足!


餐廳資料:
Kin Noodles
中環皇后大道中93號中環街市地下G11號舖


沒有留言:

張貼留言