2022年12月5日 星期一

麻辣燙 - 外國人也愛的川菜



食物:$$$1/2
環境:$$$1/2
服務:$$$1/2 

講到鬼佬川菜,呢間中環既麻辣燙比起早前在歷山大廈吃過嗰間,更加鬼佬。這夜全場爆滿,但只得我哋一枱係香港人,彷彿身處外國既唐餐館。

當然,呢度來頭絕對唔細,佢由2011 – 2013取得米芝蓮一星,2014 – 2022為米芝蓮推介,或者係咁,啲外國人就識得摸上門。

睇睇餐牌,樣樣都想食,好不容易才揀定了幾款餸菜。

食辣嘢,都係叫定杯凍飲,以備不時之需。不喝酒的朋友,荔枝梳打和薄荷青檸梳打都是好選擇。

燈影牛肉,其中的一道四川名菜,薄得透光的牛肉片,咬落香脆,略帶煙韌,辣中滲出微甜,從來是很好的開胃小吃,呢度都做到應有既神髓。

姜牛鵝肝窩巴,鵝肝入口溶化既口感與鬆脆的窩巴自然合拍,牛肉的質感則有點像剛才的燈影牛肉。

同行朋友對酸菜魚情有獨鍾,那就來一份吧!用既係桂花魚,都幾大片,質感沒想像中的滑,但結合個醒胃既湯底,也屬不錯,底下既芽菜和薯粉,都唔好錯過。常說我個人是喜歡吃酸菜魚多過水煮魚。

接著來既紅油抄手,賣相與我認知的稍有不同,至少做到皮爽滑肉餡香,沾上香辣濃郁既湯汁,無投訴。

食完咁多辣嘢,來個炒豆苗去清一清味蕾,是最好的安排。

唔覺唔覺都食到好飽,不過見到隔離枱外國人,兩條友叫左起碼十幾碟餸,真係甘拜下風。


餐廳資料:
麻辣燙
中環蘇豪奧卑利街7號地舖
27966866

2 則留言: