2022年6月10日 星期五

花盃日本料理 - 曾經的名店



食物:$$$1/2
環境:$$$1/2
服務:$$$1/2 

臨時臨急出銅鑼灣,好多食肆都排長龍,要搵地方食飯都唔容易,諗諗下不如走上花盃碰碰運氣。

鐵板燒枱已坐滿,只有和食枱,都無所謂喇,有得食就算,費事再搵了。

雖然去花盃應該食Teppanyaki,但既然坐唔到鐵板燒枱,我就退而求其次,要左個牛肉鍋。老友就堅持吃鐵板燒,總之大家都係些牙食。

食少少清爽既沙律打開胃口,主菜亦隨之送上。

先嚟鐵板燒既鱈魚同埋大蝦,鱈魚皮香肉嫩,蝦肉爽彈,但溫度稍嫌不足,這就是唔坐鐵板燒枱的壞處。

朋友怕唔健康,放棄蝦頭,我就梗係唔執輸。香脆既蝦頭,甘香之蝦羔,人間美味,點可以唔食架!?

跟住我個牛肉鍋也送來了。份量蠻大的,仲跟上味噌湯、茶碗蒸、漬物和米飯。茶碗蒸夠熱夠滑,有雞肉甚至黑松露醬在內,但味道仍是偏淡口。鍋內有唔少片既和牛,和牛唔算入口溶化,不過都幾嫩口,甜甜的湯頭一向討我歡心,所以吸味既豆腐、芋絲、菇、野菜等配料,也變得吸引。

又回去朋友既鐵板燒,牛肉佢只揀左薄燒美國牛。肉質沒有太韌,帶點肉香,包裹著蒜片及蔥花等,惹味可口。

沒有試他的炒飯,不過評價正面,見佢食得一粒米不剩,已經說明一切。

餐後的一小件蛋糕幾有水準,再呷一口香濃咖啡,滿足矣。

十多年前響噹噹既名店,今時今日人氣雖已大不如前,但間中來食一餐,佢都交到功課俾你既。


餐廳資料:
花盃日本料理
銅鑼灣新寧道8號中國太平大廈2期2樓
25779799



4 則留言: