2022年3月15日 星期二

July Coffee & Co. - 深井唯一



食物:$$$1/2
環境:$$$$
服務:$$$$ 

百無聊賴的日子,散下步去到深井,吹吹海風,之後當然要找個地方坐低飲杯咖啡。

以我所知,除了兜巴星連鎖店外,July Coffee & Co. 大概是深井唯一的Cafe,所以目標直指這裡。

咖啡室就在幾家著名燒鵝店旁邊的深井村,並不難找。

或者因疫情關係,坐低食嘢飲嘢既客人唔多,反而斷斷續續有人來外賣咖啡,這也成為了香港的新常態。

自己以 QR Code落單,無錯,我又係點左卡邦尼意粉。意粉上鋪了一大片的風乾火腿,賣相與土瓜灣的Rim Coffee有幾分相似。

有別於Rim的風乾火腿,這兒的出品沒那麼脆口,反而帶點煙韌,咸香味更為突出,而意粉亦混入了煙肉粒,味道相對而言就更對我口胃。然而這也稱不上一流水平,始終感覺是有點太水汪汪。

Flat White的味道偏淡薄,但勝在順喉,有似樣既拉花,在缺乏選擇的深井區而言,已經要感恩。


餐廳資料:
July Coffee & Co.
深井深井村92號地舖
34910160



3 則留言:

  1. 我鍾意成塊完整嘅bacon,因為我唔食嘅,咁會食得方便啲😆

    回覆刪除
  2. 回覆
    1. 呢家地球上每一個角落都有Cafe架~ XDD

      刪除