2021年9月23日 星期四

Ebeneezer's Kebabs & Pizzeria - 想當年



食物:$$$1/2
環境:$$$1/2
服務:$$$$ 

人老了,自然會想當年,包括以前在英國的生活點滴。

嗰陣時有鋪食宵夜癮,幾乎晚晚要有嘢食落吞,其中一款常吃的東西,就是流動車的Kebeb,羊肉雞肉餡料我都喜歡。

香港有供應Kebab的店子唔算多,紅磡就有一間,既然咁近城隍廟,無理由唔去找尋一下昔日的美味回憶。

二話不說便先點來一份雞肉卡巴,首次到來,未知底蘊,辣度要小辣試試就好。店員隨即拿來三款醬汁,辣醬、薄荷醬,以及蒜茸醬,其實三款醬汁都會在卡巴內出現,純粹備用而已。

卡巴製作需時,但篤篤下電話,時間好快過。新鮮出爐的卡巴,焦香而外皮不會過韌,配上雞肉、蕃茄,再混醬,重口味,是好吃的。

Gulab Jamun,甜到糖尿病發的甜品,好正宗,一粒夠晒數。

剛剛煲起的Masala Tea,熱度夠晒,反而香料氣息略嫌未夠旺盛,但喝下去總算舒服。

印藉店員服務好親切,值得一讚!


餐廳資料:
Ebeneezer's Kebabs & Pizzeria
紅磡青州街3號紅磡花園2座地下A號舖
27811007


4 則留言: