2021年7月20日 星期二

DouZo - 寫意大半小時



食物:$$$
環境:$$$$
服務:$$$1/2 

看看手錶,距離活動時間尚有一個小時,可以悠閒地嘆個午餐。

想起寶石大廈附近,有間新開張不久的Cafe,即管去碰碰運氣,睇下有無位?

好彩早一部坐低,若然遲十五分鐘,就要等了。

經常想食Sukiyaki,只是日山永遠都訂唔到枱,而眼見呢度有壽培燒丼,都止住癮先喇~

牛肉、豆腐、芋絲、金菇菜、京蔥,同埋生蛋黃,真的帶出這感覺。將蛋黃撈勻,隨即起動。丼飯採用了日本米,本已是好吃,再加上微甜的汁醬,更輕易令人在不知不覺間清掉全碗米飯。同樣地,豆腐、金菇及芋絲在壽喜燒汁的加持下,變得更討好。主角之牛肉,不肯定是否和牛,卻已是軟腍可口。

一直不是抹茶的fans,但因為甜品選擇有限,所以也揀上了紅豆抹茶卷。紅豆的甜味正好中和了抹茶的澀,然而質感算不上十分軟熟,仍未能討我歡心。

Flat White的水準平凡,缺乏奶香。

原來店家的招牌,係日式咖喱,下次有機會試下佢既鹿兒島和牛堡日式咖喱飯吧~

可以靜靜地Hea大半句鐘,是多麼寫意的一回事。


餐廳資料:
DouZo
荃灣聯仁街18號地舖
63930936

2 則留言: