2024年7月22日 星期一

Quiero Mas - 在晴朗的一天享受Weekend Brunch



食物:$$$$
環境:$$$$
服務:$$$$

七月份,飯匿的確比以往頻繁,多謝各位朋友的厚愛。

是另一餐生日飯,友人俾左三個地方我揀,我其實真的無乜所謂,能夠一齊吃頓飯已十分開心,所以就點指兵兵,最終點了這家Quiero Mas

上到餐廳才發現,原來呢度係昔日我最愛的西班牙餐館 Fofo by el Willy的舊址,環境同樣十分舒適。

Weekend Brunch可以選四款Tapas,其中之一,係Cold Cuts加芝士及番茄包。兩片芝士,有齊辣同唔辣既沙樂美腸,風乾火腿,同埋一小件的番茄包,應該不是Tapas份量吧!食物水準都唔差,尤其是番茄包,得到友人的大力讚賞。

帶子刺身都有四片,底下有點牛油果蓉,幾清新。

蒜茸蝦彈牙惹味,好在是每人兩隻,否則食完Tapas應該已經飽左。但我不會浪費個汁醬,用蒜茸包沾來吃,一滴也吃清光。

最後一味小食係Broken Eggs,兩人些牙一碟,但份量其實亦唔細。破開蛋黃,任由蛋汁放肆地滲進磨菇及辣肉腸之內,自然吸引。旁邊的薯條都十分可口,教我倆一條駁一條的不停地吃。

各自選取喜歡的主食,再分甘同味,一向是我的作風。西班牙豬外皮超級脆口,肉質嫩滑,深得我心。再講,配角的南瓜蓉、青椒及薯仔都不會遜色。

鈕扣形狀的意大利雲吞,沾上了汁醬,大家笑言有幾分像蛋黃哥。喜歡意大利雲吞的煙韌口感,調味都好,唔會死咸,又帶出松露香,是香脆的西班牙豬平分秋色。

來到西班牙餐廳食甜品,鬼佬油炸鬼Churros 必定是首選。另外多謝友人的細心安排,寫上了生日快樂字句的巴斯克芝士蛋糕都好味道。

天時暑熱,大大啖呷幾口Colada,爽!

餐廳資料:
Quiero Mas
中環威靈頓街2-8號威靈頓廣場M88 20樓
23830268

2 則留言: