2024年3月25日 星期一

61E Coffee - 週末的咖啡時光



食物:$$$1/2
環境:$$$$
服務:$$$1/2 

不諱言,原先的目標並唔係這裡,只是那間Cafe唔知裝修還是執笠,圍晒板。

我份人一向都有兩手準備,立即啟動Plan B。

兩者距離不算遠,走過來大約五分鐘,門口見到種了些盆栽的61E舖,就是了。

出去櫃面落單,餐具同水都係自助形式,無咩服務可言,所以無收加一服務費? XD

要左份風乾火腿炒蛋Sourdough,不是什麼高難度之作,更估佢唔到面頭加左撮魚子醬來作點綴。

酸種包味道正常,至少邊邊位唔怕硬得咬崩牙,炒蛋嫩滑厚身又夠熱,不過始終風乾火腿和魚子醬都是偏咸的東西,兩者加起來就有少許太重口味。

即使是假日,咖啡還是要喝的,Flat White拉花都似樣,入口順滑,四十蚊樓下的出品,我收貨了。

估唔到個 Sourdough咁鬼飽肚,好勉強才能完成,本身想吃點甜品作結,唯有放棄。

若經開呢頭,入來嘆番杯啡,是有可能的。


餐廳資料:
61E Coffee
長沙灣永康街63號Global Gateway Tower 地下5號舖
64616380 (WhatsApp)

2 則留言: