2023年1月8日 星期日

十八夢 - 不一樣的體驗



食物:$$$1/2
環境:$$$$
服務:$$$$ 

經常介紹餐廳,就算係質素頂級既Fine Dining,大家都可能睇到悶。

是日去既呢個地方十八夢,集科技、藝術、美食,以及音樂於一身,帶俾各位不一樣既體驗。

今次到訪,更加係欣賞到香港首個5D夢幻沉浸式美食劇場『異世界。捕夢之旅』。

Sir (詹瑞文)為首的製作團隊,以精彩既捕夢故事,俾大家一個全感官既體驗。故事內容唔係度透露,大家有興趣可以自己親身去感受下。事先做個總結,就係當我踏入餐廳既一刻,已經進入左另一個世界,大概就係劇中那夢境世界那亦幻亦真的感覺。

會唔會掛住舞台表演,而忽略左食物質素架? 我哋又睇下。

先嚟既叫做夢海浮沉,即是羅馬蕃茄湯羅勒湯。器皿都好精緻好有特色,打開蓋原來是兩粒麵包粒,有趣。湯其實好濃郁。店方都明白湯係偏少,所以會另外送上一盞『阿拉丁神燈』,俾大家自行加湯。

第二道係時令刺身,盒子夾著一隻紙蝴蝶,打開盒蓋,蝴蝶就可自由地飛出來,好有心思。幾款刺身都好新鮮。真蠔之上放了魚子及三文魚籽,以酸汁來提味,肉爽而清新。鰤魚爽身,帆立貝好鮮甜。馬糞海膽當然也不用多說了。縞蝦的水準亦相當之高。

主菜我揀左彩虹牛,將A5和牛柳粒慢煮完再輕煎,入口鬆化,脂香十足是理所當然。不同顏色及味道既薯茸唧成長條形,再加埋其他配菜,係一道好睇又好食的菜色。

試左少少朋友既伊比利亞豬鞍,咁厚身但入口完全唔會韌,充滿肉香,近骨既位置一定更好食。

甜品叫做甜椰椰之歌,切開呢件椰子雲,內有香甜既芒果醬,整體味唔太甜,適合香港人既口味。

嘢食唔錯,又有精彩表演既體驗,認真大開眼界。

食完睇完之後,我都問自己一句,到底依家既我仲有無夢想呢?


餐廳資料:
十八夢
銅鑼灣登龍街18號V Point 6樓
55667778

沒有留言:

張貼留言