2022年11月28日 星期一

珠記 - 臨別前



食物:$$$1/2
環境:$$$1/2
服務:$$$
 

飲食界既前輩最近出左本書,其中一章係『做移民前的最後100餐』,單係個名,已知道與我哋息息相關。畢竟近排太多太多朋友移居外地,食farewell飯已經成為左生活既一部份。

講左好耐,呢位識於微時既朋友真係要走,同佢食既最後晚餐,當然係由主角話事,佢揀左去鴨脷洲食海鮮。

我要返工,係街市樓下檔口買海鮮既重任,反而要交俾主角去做。或者仲好喇,佢想食咩就買咩,之後拎去樓上既珠記度加工。

主角中意食蠔,買左一桶,係台山蠔。請師傅來個薑蔥炒蠔。台山蠔身型自然沒有美國蠔咁巨大,但隻隻飽滿,勝在蠔味更突出,我更喜歡。

跟住既蒜茸粉絲蒸扇貝,睇賣相已比舊年來食時馬虎左好多。但扇貝總算嫩口,裙邊位帶微脆,夾埋粉絲同埋蒜茸食,味道可以。

不過,再來既油鹽水浸蟶子就真係唔得。蟶子好多沙,吃起來是『烚烚聲』,味道再好都係假。

豉椒炒蜆就正常番啲,惹味之餘,起碼無沙。

黑椒鮑魚係呢度既名物,每次來都要食。先蒸再上粉輕輕的炸,外微脆,內裡軟嫩又彈牙,唔會韌到食唔到,加上黑椒既辛香,依舊保持水準。

上湯龍蝦煎米粉,我哋買既係本地龍蝦,質感與味道真係無得輸,完全唔係波龍南非龍,甚或澳洲龍蝦可以媲美。肉質爽彈又唔韌,很鮮甜的味道,真心正。連帶墊底米粉都做到外脆內軟,夠晒入味,係住晚數一數二出色既菜色。

豉油皇大蝦,並不是街市買上來加工,啲蝦真係不堪入目。

叫窩西湖牛肉羹俾小朋友,湯頭夠熱,芡打得不太厚,入口幼滑可口,大人小朋友都中意。

文章出街既時候,朋友已在英國過緊佢既新生活,祝願佢哋一家生活愉快。


餐廳資料:
珠記
鴨脷洲洪聖街8號鴨脷洲市政大廈1樓
25552052


2 則留言: