2022年8月29日 星期一

Apinara - 大雅之堂



食物:$$$$
環境:$$$$
服務:$$$$ 

身邊有些朋友,已經動身去左一轉旅行,畢竟香港人真係唔困得。

不過,我仍未有呢個打算,總之留港盡量吃多國既美食,讓味蕾去旅行就好。

如是日,在金鐘的Apinara,品嚐佢哋新推出既曼谷唐人街盛宴,我已當自己去左當地吃喝玩樂。

人未齊,可先飲住嘢慢慢等,呢度啲Cocktail賣相都幾靚仔。唔飲酒既朋友,當然可以揀泰式奶茶檸茶,甚或是沙冰啦!

講番呢個盛宴,六位起,餐廳每晚只做一枱,盛惠$688/位,加一。

盛宴既第一道菜,係泰菜常會吃的生蝦刺身。收得呢個價錢,當然唔係呁簡單。升級用上日本牡丹蝦,同埋北海道帶子來製作。牡丹蝦頭炸得酥脆香口,蝦肉加埋北海道帶子的刺身,頂頭放上魚籽醬,層次更豐富。墊底綠色的,就是平時的生蝦汁,呢度將佢弄成啫喱狀,辣度都唔嘢少。

跟住嚟既球狀物體,並唔係蝦丸,而是紅咖喱魷魚球。香脆而口感豐富,再滲出紅咖喱,甚至冬蔭公的香辣,蠻特別的。

再來的冬蔭公,是結合了中式酸辣湯的做法,內有蟹肉、金華火腿、木耳絲、菇絲及豆干等,吃起來酸辣俱備,好有驚喜。

去曼谷,最中意食當地街頭既豬手。今次嚐到既豬手都好掂,大大隻睇見口水流。當經理幫忙切開時,已深知會是好東西。外皮膠質重,肉質鬆化無比,汁醬恰到好處,加碗白飯來伴之,不羨仙。旁邊仲有每人半隻的溏心蛋,不得了。呢道菜,係將曼谷街頭既豬手,昇華左去另一個層次。

泰式蟹肉奄列,厚身得驟眼睇似法包,切開後,中芯有唔少鮮美既蟹肉,夾埋啲炸蒜及乾蔥,再沾些是拉差辣椒醬,惹味可口。

之後有佛跳牆,打開盅蓋,盡是海參、鮑魚、花膠、瑤柱等的矜貴材料。湯頭則是以海魚及豬骨等肴製而成,原來仲加入左香茅、南薑等,增添泰式風味。奶白色的湯,真的很濃郁,充滿骨膠原,結合各款矜貴食材,好有氣派。

菜式實在太豐盛,單尾的鮑汁撈麵,我無法完成。

不過甜品又係另一個胃,焦糖燉蛋加燕窩,燉蛋好滑,焦糖面清脆唔黏牙,加埋頂頭大大堆養顏的燕窩,男女士都會喜歡。

將曼谷街頭美食登上大雅之堂,呢一餐,大開眼界。


餐廳資料:
Apinara
金鐘金鐘道88號太古廣場2樓205號舖
31071888

3 則留言: