2022年1月18日 星期二

Mozy - 世事多變



食物:$$$1/2
環境:$$$$
服務:$$$$ 

二零二一年的最後一天,與自由工作者 (定係叫Slash?) 輝哥食左餐午餐,Update下大家近況。

以往與非食界的朋友吃飯,揀地方多半由我負責,但同輝哥食飯就好好,夾定日子,佢已經選了餐廳,訂埋枱,我乖乖準時出席就是了。

甫坐低,即刻了解下近況。


我:輝哥,近排學校課外活動回復正常,你教乒乓波和教飛標應該好番好多喇!

輝:乒乓波始終差啲,畢竟少左啲大型比賽,學界又由三組變成兩組...

不過飛標就唔錯,經過多番推廣,已令大家明白唔再係酒吧劈酒之類既活動,多了學校接受,有望再擴展出去,輝哥續說。

傾傾下,頭盤便送到。我揀的是湯,係南瓜忌廉湯,蠻不錯的,最重要是熱度足,尤其當日天氣還是涼涼地。沙律都是經過精心攏盤,頂頭還置上食用花,是誠意之作。

主菜輝哥食意粉,我就吃松露野菌意大利飯。軟綿綿的口感,面頭既溫泉蛋係亮點,將之破穿撈勻米飯,結合松露醬及菇菌既香氣,合格了吧。

飲住杯順喉的Latte,聽著對方未來的大計,其實幾替佢高興。

可惜一星期後,室內體育館又要再次關閉。


餐廳資料:
Mozy Cafe & Bar
銅鑼灣蘭芳道11號地舖
28200111



4 則留言: