2022年10月10日 星期一

Boundless by reaction - 試了算



食物:$$$
環境:$$$$
服務:$$$$ 

荃新天地新開既Cafe,我路經過幾次,靜過太空,是香港的咖啡室已開得太濫,或是這店的水準根本不濟?

找個週末晚上,去一探究竟。

跟很多咖啡店一樣,打卡位就在門口,不過是晚同樣沒有人在影相打卡。

香港好似唔多地方有荷蘭鬆餅供應,對上一次吃到此品,剛巧又是在荃灣的另一間Cafe,叫做Second Impression

是煙肉忌麻扭扭粉之組合,其實都幾穩陣,加多隻溫泉蛋,由我來一刀插入佢心,讓蛋汁與煙肉及扭扭粉大玩纏綿遊戲,底下的『西式牛脷酥』坐享其成,不錯吃。

單是跟的兩款汁醬,溫泉蛋及芫茜蛋黃醬,就知道不要以傳統的眼光去對待這份炸魚薯條。然而,他卻在我本身已沒多大期望下,再更加失望。炸魚的外皮唔脆,甚至有點韌,仲要係完全無味道的,是我的味蕾出了問題嗎?

吃過這兩款食物,已再沒信心叫甜品了,飲埋杯Lemonadehea多陣便離開。

或者咖啡會好啲卦,阿Q啲咁諗。


餐廳資料:
Boundless by reaction
荃灣楊屋道1號荃新天地地下G75A-76C&D號舖
23658828


4 則留言: