2022年8月4日 星期四

Casa Lisboa Gastronomia Portuguesa - 久違了的葡式中午餐



食物:$$$1/2
環境:$$$$
服務:$$$1/2

星期六,最佳既節目莫過於係去嘆個Weekend Brunch。

諗起好耐無食過葡國菜,臨時臨急,睇下邊度有位就訂邊度,好彩最終都食到間好既。

呢度個Brunch又係超豐富,單係 for sharing既頭盤已經有六款。鬆脆既多士之上,放著大堆頭既麵包蟹蟹肉,再以少少粟米粒等作點綴,鮮味十足,口感也好。

沙律以紅菜頭作基調,配以番茄、法國芝士等,個人覺得幾清新好食,或者係我本身鍾意食紅菜頭吧!

帶子輕輕煎香表層,內裡保持鮮嫩,連埋底下的柑桔紅椒等打造而成的沙律來吃,更清爽醒胃。

蒜油八爪魚,呢堤經典小食,一上枱已經好有生氣好吸引。八爪魚柔軟,唔會話好似趙擦字膠咁,連埋惹味的蒜片,同埋薯仔片一齊放入口,唔錯。

之後係更加經典的馬介休球,外脆內柔軟,沾些少混入左蒜茸既Mayo,好食,不過要小心燙口。


最後的小吃,係豬臉頰。呢個部位,仲要係慢煮既做法,入口自然鬆化,結合Port酒和西班牙青醬煮成既汁醬,味道濃郁。

食完六款頭盤,已經飽左一大截,不過主菜有我鍾意既乳豬,我又可以大啖吃幾口。唔使多講都肯定係皮脆肉嫩帶咸香,相比起大大的一舊,我會更喜歡較薄身的那一件,我覺得嗰個皮與肉既比例,才是完美。

焗鴨肉飯,有煙肉和烤香腸鋪面,飯也焗得乾身,可惜主角既鴨肉無乜味道,就令整個焗鴨肉飯變得失色。

兩款甜品,有人喜歡燉得軟腍又入味的紅酒煮梨,我就偏好以菠蘿為主角,包裹細小海綿蛋糕及雲尼拿雪糕的Pineapple Raviolis

餐後整多杯香濃既咖啡,飽足到晚飯都唔使再食...


餐廳資料:
Casa Lisboa Gastronomia Portuguesa
中環雲咸街63號巴力大廈2樓
29051168



3 則留言: