2015年5月10日 星期日

爺爺雞煲皇 - 吃雞煲是無分季節的



食物:$$$1/2
環境:$$$$
服務:$$$1/2

或許跟很多人不同,筆者打邊邊食雞煲,係無分季節的,春夏秋冬都可以烚下烚下。

食雞煲仲有一個好處,就係可以邊食邊等,尤其是遇著我呢啲經常放唔到工的麻煩人。又遲到,萬分抱歉,還要謝謝甜魔媽媽Yan借出既靚相。

 
總愛香口嘢

趕到來,好肚餓,先吃些唔使等的金磚脆豆腐,香口的東西永遠合我心,即使是放涼了,依然唔差。可以想像,熱呼呼放入口時,是多麼的正斗。
 
辣中滲出微甜
事不宜遲,要向雞煲進攻。我不知道大家柯打的是什麼辣度,但於我的角度看,這應該是小辣,不算太刺激,還滲出微甜的味道,個人頗喜歡,當然雞件嫩滑,也是討好的地方。
 
手打
在嚐雞件之同時,大家早前放入去的丸子,已經可以食了。看得出是手打,牛丸肉味頗濃,蝦肉都合格,仲有比較少機會試到的鯪魚丸,挺特別。
 
邪惡軸心
我呢個正義既人,一定會將邪惡既東西消滅,什麼鵝腸呀,豬大腸呀,統統同我走出來。這次,我會較喜歡對付爽脆多脂的鵝腸,實在太邪惡啦!
 
要有靚牛啦
在香港地,打邊爐食雞煲,豈能沒有靚牛呢?! 來了碟雙拼,分別是本地手切肥牛,同埋牛頸脊,單是其雪花紋理,已說明一切。總之,兩者各有千秋,三兩下手勢就被我吃清光。
 
仲有腩片
一碟牛是滿足不了食肉獸的,加份鬆化的牛腩片,就差唔多。
 
飽滿
怕不夠飽,再一碟雲吞,每人整幾粒,夠晒飽肚。這兒的雪吞,都幾飽滿,味道不俗。
 
必選項目
辣雞煲,是午餐肉的好朋友,大概是從台灣的飲食文化演變過來。讓餐肉盡情吸收辣汁的精華,每一口,也是精彩。
 
吸味
講到吸辣,當然又要請來冰豆腐,仲有菜蔬,今次有生菜、油麥菜以及菜心,愈浸愈辣,愈吃愈過癮。


講開又講,下次辣局,又係幾時


餐廳資料:
爺爺雞煲皇
元朗紅棉圍3號厚德樓地下6號舖及1樓全層
2882 2902

6 則留言: