2022年4月20日 星期三

清真牛肉館 - 爆汁牛肉餅



食物:$$$1/2
環境:$$$1/2
服務:$$$1/2 

疫情話俾我哋知,好多我哋以為必然既東西,可以忽然間話無左就無左。有啲嘢無左可以捲土重來,不過一些老店,消失左就唔係咁容易翻身,而且無代替品,那種味道只能逗留在記憶之中。所以,趁仲有機會食,就幾歹食左先講。

九龍城既清真牛肉館,稱不上百年老店,不過都有超過七十年歷史。呢度既牛肉餅,唔使我多介紹,係真的會令人久唔久就想回來重溫一下。

店員奉來餐牌,其實又使乜睇,心目中早有想吃的東西。

差不多枱枱都叫牛肉餅,所以好快就會送到。依舊是面頭帶金黃的誘人色澤,咬一小口,湯汁超多,吃時要小心,否則搞到一身都係就狼狽不已。牛肉係睇得出既鬆軟,混入少許蔥花,好吃的,硬要挑剔的話,就是味道稍咸了一點。

坊間的小籠包多半是豬肉作餡料,但回教徙做小籠包,就要改用羊肉。羊肉小籠包,在香港真的很罕見。確是老店的賣相,皮偏厚,肉餡很大舊,不會爆汁的一種。吃起來幾有羊香,如果大家下次來到,不妨一試。

呢度既咖喱又係出名,比起牛腩,我更愛咖喱羊腩,今次要跟麵。帶骨的羊腩特別好食,鬆化易離骨,咖喱汁夠香而唔係死辣,反而啲薯仔應該可以再腍一點。

如果有機會經開九龍城,我都會再買件牛肉餅吃的。


餐廳資料:
清真牛肉館
九龍城打鼓嶺道33-35號地舖
23821882



2 則留言: