2022年4月22日 星期五

The Envoy - 輕怡下午茶



食物:$$$1/2
環境:$$$$
服務:$$$$ 

間中都會去嘆個Afternoon Tea。然而,三層架下午茶內容往往十分豐富,食完基本上夜晚可以唔使食飯。

一直想找些酒店級數,但份量比較輕怡的下午茶,最終發現了這裡。

即使是平日下午,亦有唔少客人坐在戶外地方飲嘢,不過外面煙味太濃,我還是乖乖坐係室內嘆茶吧!

十幾款咸甜美點之中揀六款,你可以要晒六件甜點,或者要晒咸食都得。另會跟上一件迷你鬆餅,與及茶啡。

可以睇到,每件的食物都係小巧,是真正的輕怡份量。唔逐件介紹喇,講幾款我認為值得講既先。

春卷脆得用叉叉落去會發出清脆咔嚓聲響,魔鬼蛋有點點茶香氣息,吞拿魚撻撻皮脆而餡料微辣醒胃,巴馬火腿及莎樂美三文治咸香,亦係最頂肚的一款,不過麻麻中意佢夾火箭菜和青瓜,總覺唔太合拍。

炸蝦被醬汁浸到腍晒,所謂既炸雞棒棒糖亦然,其實佢本身個汁醬味道係無問題,但咁樣就完全浪費左大好既東西,為何醬汁唔可以分開上?

甜品方面,最喜歡是馬來西亞風情的椰絲蛋白球,刨左少少柚子皮係面,畫龍點睛。酸酸甜甜既熱情果慕思蛋糕都岩我口胃。泡芙既味道比賣相出色。

Scone係迷你版本,一件原味一件提子乾,口感正常,但同柚子果占根本唔夾。

悠悠然呷一口馥郁既伯爵茶,係寫意既~


餐廳資料:
The Envoy
中環皇后大道中74號中環石板街酒店3樓
21693311

2 則留言: