2022年4月19日 星期二

Ivan the Kozak - 香港唯一烏克蘭餐廳



食物:$$$1/2
環境:$$$$
服務:$$$$ 

近兩個月大家對烏克蘭呢個國家既認識多左,當地人民素質好高,但到底呢個地方係食乜架呢? 我未去過烏克蘭,以我既認知,只有羅宋湯,同埋Vodka,所以今餐我都期待既。

門口除左個生招牌既人像之外,亦點滿停戰,支持烏克蘭等等既期許。

踏入餐廳,環境加上音樂,成個氛圍好有異國風情,係被迫滯留香港既日子,嚟食個午餐,就當自己去左一趟旅行吧!

先食個沙律熱身,椰菜絲、蘿蔔絲及紅黃椒絲等,清爽而沒有太多外來調味,如陳醋、胡麻醬等,盡量食番菜蔬既本味。

有兩款湯選擇,羅宋湯當然係必試項目,不如都叫埋南瓜湯,大家些牙。南瓜湯算杰身,好濃郁既南瓜氣息,其實唔差架。

市面飲到既羅宋湯,大多是注入港式原素,偏燈色和酸辣,咁正宗烏克蘭既羅宋湯係點架呢? 偏紅既色水,好足料,飲落清甜,主要係來自紅菜頭既原味,而且係唔酸,同埋完全唔辣的。正宗既烏克蘭羅宋湯係用豬肉煮,俄羅斯既版本先係放牛肉。

主菜既燒豬筋骨,晚餐時會在席前加入伏特加再點火,讓視覺都可得到享受。不過午餐就省卻了這程序。豬筋骨係燒得夠香,但個別位置稍嫌未及鬆化,反而個蜜糖同豉油醬汁做到好,令成件事更上一層樓。

另一份主菜,招牌芝士焗牛脷。牛脷切粒,份量蠻多,入口嫩腍又保持一定咬口,有水準。原來仲係跟飯,芝士焗飯自然香噴噴,不過都有啲漏。

中午既我,沒有喝伏特加,以一杯清香既桂花蜜做總結,同樣舒心。

最後,希望烏克蘭人民可以盡快回復正常生活喇~


餐廳資料:
Ivan the Kozak
中環雲咸街63號巴力大廈1樓
28511193

2 則留言: