2020年11月19日 星期四

新店速遞:天竜 - 試一次無壞



食物:$$$1/2
環境:$$$1/2
服務:$$$$ 

有人辭官歸故里,有人漏夜趕科場。呢句說話,放諸任何時勢皆準。

任憑你說經濟如何低迷,總會有人認為是合適時機大展拳腳,你看年尾有幾多新既餐飲品牌出現便可知道。

小店而言,荃灣的天竜是其中之一。

午市幾十蚊有交易,若想食豪啲,兩舊幾既海膽五色丼佢都做到俾你。

今年都無乜食過刺身壽司,見有魚生丼便忍不住口,縱然我深明這類店子總不會有驚為天人的出品。

嚐過開胃的前菜,飲完夠味而不搶喉的麵豉湯,我的主食角切魚生丼要出場了。

角切魚生查實無乜味,八爪魚粒亦然,而且還韌得像吃橡皮膠,要花氣力咀嚼。三文魚籽是鮮,但欠缺爆漿之感覺,不過五十幾蚊包埋前菜與麵豉湯,也真不能要求太高,叫做止下癮還是可以了。

幾十蚊有時食個茶記都唔得,所以真的沒有投訴。不過若有機會再來,好可能只吃些熟食,如滑蛋豬扒飯、炸雞飯等。


餐廳資料:
天竜
荃灣昌泰街11號地舖
35963638

2 則留言: