2020年8月27日 星期四

The Planet - 我只想返火星


食物:$$$1/2
環境:$$$$
服務:$$$$ 

香港經濟疲憊,我家樓下單位竟在此時大裝修,鑽牆鑽到嘈喧巴閉,我快要崩潰!

反正屋企附近無乜好食,索性搭一個站西鐵去美孚,隨意找個地方食個午餐,順便逛逛,打發下時間。

快要返火星既我,見到呢間The Planet,相信是我既目的地吧~


量體溫之外,每枱也擺放了搓手液,小店來說,做得夠足了。


午餐價錢親民,最便宜的黑椒牛/ 雞肉飯,連餐湯及熱飲,只是五十九塊錢。而我點選的卡邦尼意粉餐,盛惠六十八個大洋。


餐湯只有一款,無得你揀。是日的薯仔湯,味道濃郁而帶有薯仔顆粒增添口感,最重要是溫度足,最怕喝些溫溫吞吞的湯水。


主角的卡邦尼,意粉保持咬口,並且夠Creamy,唯嫌煙肉爆得唔夠香口,不過呢個價位,我又無乜好投訴。


店家竟然沒有白糖??! 咖啡糖伴熱檸檬茶,總是有點格格不入。

呢個行星,並唔係我屬於既火星...


餐廳資料:
The Planet
美孚美孚新邨第五期蘭秀道2號地下N20 6A-B號舖

2 則留言: