2020年8月26日 星期三

海外篇:Gram - 騰騰震鬆餅

呢張係香港店影
呢張係香港店影既

食物:$$$$
環境:$$$$
服務:$$$$

許多朋友說,日本的人氣鬆餅店過江來到香港後,總是無以為繼,水準與在當地是差天共地,其中最極端的例子,要數到Gram Cafe & Pancakes

『日本美味,香港的難食到嘔』 『香港既似麥當當熱香餅』...

最近在尖沙咀店吃過午餐 (其實兩年前已嚐過一遍),質素確實強差人意,又令人勾起在日本的美好回憶。


回帶在日本的時光,兩個人試了兩款不同口味的鬆餅,皆十分精彩,飽到上頭殼頂。

分別係提拉米蘇班戟,以及每天只有三個時段供應 (每個時段20)Premium Pancake


由提拉米蘇班戟講起,筆者在香港沒吃過這款口味,當地的就從賣相已說明一切。看得出的鬆軟質感,入口帶點濕潤,甜美而又滲出咖啡香,再加埋面頭片朱古力,簡直係示範作,真是吃得停不了口。


另一款每日限定的Premium Pancake,港日既出品完全是天淵之別。香港的質感似蛋糕,日本的就是相當鬆軟,推一推碟子也有夠震騰騰,而且吃起來充滿蛋香。官方還會教你吃法 (先吃一件原味、再一件配忌廉,最後伴糖漿),雖然我沒有絕對跟從,但是很美味,尤其是結合糖漿來吃,再飽也要將之完成。

兩條友竟可清掉呢兩份巨型鬆餅?!!! 人在異鄉胃口特別好。

忘帶相機,兩件鬆餅只用手機拍攝,影得好樣衰,請見諒。


餐廳資料:
Gram Cafe & Pancakes
岡山県岡山市北区表町2丁目1-1B1F

3 則留言:

  1. 真係估你唔到,我啪咗兩件後,足足一年都食唔落pancakes 啦!XD

    又,上次去SF,家人又係話當地嘅Gram唔掂。

    回覆刪除
  2. 影得唔樣衰,不知幾想食!都唔知幾時可以再去日本.......

    回覆刪除