2020年7月7日 星期二

老馮茶居 - 還覺得是奉旨?


食物:$$$1/2
環境:$$$1/2
服務:$$$1/2

繼續望天打卦的日子,老豆問一唔一齊食午飯,我無所謂,反正沒有約會。

素來對食無甚主見既老豆,是日竟然話想食懷舊嘢,筆者第一時間諗起老馮茶居。

老馮其實在我的To-eat list良久,皆因身邊朋友食過有讚無彈,而且佢係小數的點心良心店。

原來此品牌悄悄地在大埔開設了分店,然而元朗總店始終比較方便我,跳上68M巴士,廿分鐘到達。


地方不大,坐得唔算舒服,懶懷舊是其賣點。


筆者兒時係跟阿嫲住公屋的,所以特別有親切感。你呢?


沒有柯打蒸飯,只叫了幾款點心。都說過,我覺得要食蝦餃或者燒賣,才像是飲茶。蝦餃仍然保持一籠四粒 (家陣好多地方已縮做三隻了),但味道並不懷舊,因為全是蝦肉餡。雖是足料,但我始終喜歡那些有豬肉及筍尖的出品,可惜現時愈來愈難找到。


沒點蟹籽燒賣,因為餐牌中有懷舊款式的鵪鶉蛋燒賣。蝦膠與豬肉餡打造而成的燒賣,口感蠻好,頂頭加隻鵪鶉蛋,誓要大家高呼膽固醇萬歲。

叉燒包本身未算軟熟,但夾著香甜的餡料,我亦沒有太多投訴。


黑椒豬腸,印象中我是從沒嚐過這款點心。豬腸質感是頗腍身,或許是為老人家而設,但有著惹味的黑椒來作襯托,成件事又唔差喎!

腐皮卷,咬落仍是燙口的,肯定是剛炸起。脆卜卜的質感,內有不少彈牙的蝦肉,岩晒愛吃香口嘢既我。


原先點的奶皇千層糕售罄,唯有改要棗皇糕,感覺有點太濕,其實呢款甜點從來不是我杯茶。

今時今日,咪以為所有嘢都係老馮,我哋已經唔係以前咁幸福架喇!


餐廳資料:
老馮茶居

2 則留言: