2020年6月3日 星期三

花月庭 - 回來了!仲帶埋Kit Kat!


食物:$$$1/2
環境:$$$1/2
服務:$$$$

隨著疫情有所緩和,不少酒店的自助餐己陸續重投服務,當中大部份變成放題形式,而真正自己出去攞既Buffet,並不多。

帝京酒店既花月庭,大概是少數真自助餐的經營者。

安全措施肯定做到足,入場前量體溫及搓手是必然事,每次出去攞嘢食都要戴上口罩,食物全蓋上了蓋,好讓大家吃得放心。


出去兜個圈睇下有無咩唔同? 最受歡迎的生蠔依舊存在,美國產地巨大肉爽,可能是太耐無食buffet,感覺特別滿足。


蟹腳、凍蝦、翡翠螺及青口等凍海鮮,拿一大碟回去與各位分差同味,蟹腳與龍蝦鉗自然是最搶手的一項目。


熱食選擇豐富,除了每人會有一份的邪惡甘香鵝肝多士,以及香噴噴的焗龍蝦外,還有各式惹味串燒、天婦羅、吉列豬扒、澳洲和牛腰肉、香煎比目魚、檸檬燒春雞,燴牛肋條、川味豬手等,總的水準比預期好,每樣吃一點已十分滿足。

凡惠顧星期一至四全時段自助晚餐的,每人會額外獲贈一隻明太子帆立貝北海燒,很惹味的一款,帶子質感又細嫩。


每次來花月庭必吃的海南雞飯,今云我都沒有錯過。雖然由以往廚師砌靚俾你,變成自助形式,卻無損美味,保持一貫水準。


燒豬腩肉、燒牛肉和燒羊架交替出場,食肉獸既筆者表示好唔得閒。


刺身與壽司,是以前我或許會略過的項目,但當一段時間沒得吃,今次幾歹都唔放過。刺身又幾好食喎,壽司我就推介火灸海老,鮮甜可口。


飽得八八九九,見朋友拎左關東煮,我拿了少許來試,之後便要跳去甜品環節。


甜品係今次既主角,皆因是與Kit Kat合作,一系列的出品都帶有Kit Kat的影子,而且賣相花心思。


吃一件三角琴造型既朱古力草莓忌廉蛋糕、以Kit Kat朱古力條圍邊的紅嗓子慕絲蛋糕、芒果朱古力千層酥,以及綠茶柚子白朱古力撻後,飽得幾乎獲利回吐。

其餘的甜點如葡撻、雞蛋仔,甚至Movenpick雪糕等,恕我無食力品嚐。

餐廳資料:
花月庭
旺角太子道西193號帝京酒店2樓
26226154


4 則留言: